День 1
На березі річки учасників зустрічає Джек Воробей-Гроза Усіх Морей, представляє квест "Піратська гра" та об'єднує учасників у команди-екіпажі.
Насамперед учасники повинні придумати назву команди, презентувати свою команду, піратські імена та переконати Джека Горобця-Грозу Усіх Морей, що їхню команду можна вважати піратською.
Загальний інструктаж для всіх учасників з техніки безпеки та техніки сплаву.
Кожен рафт – це команда! Команди розсідають у кораблі-рафти по 8-10 чол. На кожному рафті з командою пливе гід-інструктор-пірат. Засоби безпеки – рятувальний жилет для кожного учасника!
Початок сплаву, під час якого учасники виконуватимуть піратські завдання та зароблятимуть піастри.
Приклади активних завдань Піратського квесту:
- Веселий Роджер - підказку можуть отримати тільки справжні пірати. Доведіть, що ви пірати. Завдання: створити прапор піратської команди Веселий Роджер. Тепер команда має Прапор і можна приступити до пошуку скарбів!
- Плі! - підказку можуть отримати лише влучні стрілки.
- Бочка рому - сьогодні велика удача - ціла бочка рому! Завдання: піднімаючи разом бочку і вміло балансуючи, необхідно розлити ром по кружках.
- Піратська шабля - тренування у спритності та влучності.
- Північне море - після вдалого полювання - веселий відпочинок. Завдання: всією командою придумати танець морських котиків.
- Морський вузол - майстер клас із зав'язування морських вузлів. У житті все знадобиться!
- Підводні рифи - отримати підказку можна, пройшовши підступні підводні рифи. Завдання: команда повинна пройти лабіринт, що складається з хитрих підводних рифів-перешкод.
- Фото зі старим Флінтом - отримати підказку можна, пред'явивши фото команди зі старим Флінтом
- Фінальне завдання на Острові скарбів - знайти скриню зі скарбом!
Після виконання фінального завдання, учасники пливуть на фініш сплаву, де на них чекає справжній Піратський пікнік на березі річки.